Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~LittleSusie | użytkownik

imię i nazwiskoNicola Pietrzak adresŁódź zarejestrowany24.07.2009 @19:11:26 ostatnio na stronie10.08.2012 @18:42:46

On fotograf dziki wampir pije ludzką krew.

On fotograf żyje obcym w swoim ciele.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze201 posty na forum0

komputer / sprzęt
telefon xD

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cudzoziemkka    26.11.2009 @00:14:01
dzięki
_______
innym okiem...
~aprilryan20    12.11.2009 @19:26:52
dziękuje bardzo i pozdrawiam .im bardziej sie sarasz tym gorzej wychodzi tak mnie się wydaje.
~michalczajka    12.11.2009 @19:26:51
dzieki
_______
Zapraszam do oceniania moich prac.
~atka928    12.11.2009 @19:25:06
i dziekuję bardzo
~cy3erbob    12.11.2009 @19:23:42
Dziękuje za odwiedziny.
~Haneczka11    10.11.2009 @22:55:17
Dzięki
_______





~LoveitIzz    08.11.2009 @17:27:41

pozdrawiam
_______
Appreciate what you have.
+regnar    05.11.2009 @18:49:47
dzieki
~molly12    05.11.2009 @16:13:15
dziękuję i pozdrawiam
_______
"the more I get to know people, the more I like animals"
"pozostajemy na zawsze odpowiedzialni za to co oswoimy"
~hangitall    05.11.2009 @16:02:40
dzięki
~kwadratowy    25.08.2009 @17:16:54
dziękuję za dodanie

zgadza się, Jasiek
_______
Słodka muzyka reggae daje siłę nam!
~embrasse    30.07.2009 @22:41:24
;] witam cieplo .poobserwuje ,i dzieki za odwiedziny zapraszam ']
_______
tam gdzie nikt nie pyta
~Aveline87    29.07.2009 @01:15:14
Heh podobają mi się Twoje 2 zdjęcia czekam na więcej i dodaję do obserwowanych ;] pozdrawiam
~rettus    27.07.2009 @00:57:06
Elo Elo xD xD xD
_______
What's the problem? I don't know.
Well, maybe I'm in love.
~proffoto    25.07.2009 @07:05:33
Witam na Digarcie i dziękuję.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt